REGIONÁLNÍ PROVOZNÍ MANAŽER/KA

ID
Region
Město
Pracovní poměr
Datum aktualizace
Datum platnosti
20180007
Středočeský
Kladno
Plný úvazek
12. 01. 2023
28. 02. 2023

Kontakt na personalistu

Petr Hofman
hofman@hgs.cz
773752256

Kontaktní formulář

Přílohy
Prosím vyberte soubor jako přílohu
Dovolené formáty: jpg jpeg gif png pdf zip rar doc docx.
Nahrát více příloh

Jaká práce Vás čeká

Společnost HGS a.s. se sídlem v Kladně, podnikající v oboru úklidových služeb a provozní správy budov hledá vhodné kandidáty na pozici Regionální provozní manažer. Na této pozici budete odpovědný/ná za realizaci sjednaných služeb, personální zabezpečení jednotlivých objektů tzn. organizaci práce, kontrola kvality a rozsahu prováděných služeb, nábor a zavedení nových pracovníků pro tyto objekty, základní personální evidenci a ekonomické výsledky svěřených objektů.

Náplň práce:

  • příprava nových smluvních zakázek, nastavení pracovních procesů a technologických postupů pro svěřené objekty
  • jednání se zákazníky
  • vedení, řízení a organizace práce v rozsahu poskytovaných služeb na svěřených objektech
  • kontrola kvality prováděných prací
  • nábor nových pracovníků pro svěřené objekty a jejich zaškolení
  • personální práce v terénu na jednotlivých zakázkách
  • vedení základní personální evidence pro svěřené objekty (evidence docházky,výkazy práce, příprava podkladů pro zpracování mezd)
  • hodnocení zaměstnanců
  • řízení nákladů a výnosů v rámci svěřených objektů

Podmínky přijetí

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti v oboru
  • bezúhonnost, vstřícnost, časovou flexibilitu
  • schopnost vést pracovní týmy
  • uživatelská znalost práce s PC – MS Office
  • komunikativní a aktivní osobnost
  • nekonfliktní, empatický typ
  • řidičský oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka
  • pozitivní a zodpovědný přístup k práci
  • loajalita k firmě a odpovědnost za svěřenou práci
  • zkušenosti z oboru

Co nabízíme

  • dlouhodobé a stabilní zaměstnání na pracovní poměr

  •  odpovídající finanční ohodnocení až 45 000,-Kč

  • měsíční a roční bonusy
  •  20 dní dovolené a 5 sickdays

  •  notebook, mobilní telefon

  • služební auto i k soukromému užití

  • firemní výrobky za nákupní cenu

  • příjemné pracovní zázemí a přátelský kolektiv

  • pravidelná školení k příležitosti rozvoje

  • práce v kanceláři i terénu
  •  firemní akce

S námi to máte bez starostí

Úklidem se zabýváme od roku 1998, jako akciová společnost pak působíme od roku 2009 a náš servis využívají stovky různě velkých klientů ročně. S námi máte jistotu, že bude velmi dobře postaráno i o tu vaši nemovitost.

Na nás se můžete vždy spolehnout.