Temporary Help

Moderní metoda personálního managementu Temporary Help nabízí dočasnou výpomoc pracovní silou v přechodném období, např. na zvládnutí mimořádné zakázky, v době dovolených nebo v případě nemoci zaměstnance.

Pracovník na dočasnou výpomoc je zaměstnancem naší společnosti, která přebírá veškeré povinnosti vyplývající ze Zákoníku práce a vede jeho kompletní osobní a mzdovou agendu. Klientovi využívajícímu služby Temporary Help jsou dle smlouvy účtovány odpracované hodiny dočasně přiděleného zaměstnance v předem sjednaných termínech.

Služba Temporary Help zahrnuje:

  • vyhledání odpovídajících pracovníků podle specifikace pozice
  • osobní pohovor, ověření dovedností
  • uzavření pracovní smlouvy
  • monitoring pracovních výkazů a výplata pracovníka
  • zpětná vazba s klientem

Hlavní výhody Temporary Help:

  • počet zaměstnanců a pracovníků dle aktuální potřeby
  • eliminace náborů vlastního personálu
  • zrušení vedení mzdové a personální agendy
  • náklady na tyto pracovníky neovlivňují mzdový rozpočet
  • usnadnění práce personálnímu oddělení
  • koncentrace pozornosti na strategické cíle

Pracovní pozice obsazované službou Temporary Help:

  • asistentské, operátorské pozice, účetní a administrativní výpomoc, personál
  • recepce, hostesky
  • tlumočníci, překladatelé
  • pomocné a odborné síly, technici, dělnické profese
  • řidiči

Outsourcing

Outsourcingovou metodou lze využít pracovní sílu na dobu určitou v oblastech asistenčních pracovníků, dělnických profesí i specialistů v mnoha oborech. Pracovníci jsou zaměstnanci naší společnosti HONDL GLOBAL SERVICES a.s., klient se tedy nezatěžuje mzdovou a personální agendou.

Máte dotaz? Volejte 844 777 666 nebo nám napište.



Bezpečnostní kód