Provozní manažer/ka

ID: 20240050
Region: Středočeský
Město: Kladno
Pracovní poměr: Plný úvazek
Datum aktualizace: 08. 05. 2024
Datum platnosti: 31. 05. 2024

Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.

Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit.  

Máme práce čím dál víc, proto potřebujeme podporu našeho provozního týmu. Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti.  

Jaká práce Vás čeká

Kariéra provozního manažera, manažerky je pozice přesně pro Vás pokud:

  • máte řídící a motivační schopnosti
  • baví vás vést a rozvíjet ostatní
  • jste týmový/á hráč/ka

Jako provozní manažer/ka a člen provozního týmu společnosti zastřešujete veškeré její provozně – technologické aktivity přímo na zakázkách našich klientů, na kterých řídíte a vedete své obslužné týmy výkonných pracovníků, odpovídáte a implementujete personální a náborové strategie společnosti. Do Vaší odpovědnosti spadá správa zaměstnaneckých vztahů v rámci svěřených pracovních týmů, a jejich odborný růst.

Z pozice Provozního manažera/ky budete v rámci svého střediska přímo odpovědný/ná za provozní obslužnost přidělených zakázek, za jejich ekonomické výsledky, kvalitu a odbornou úroveň poskytované služby, dále za operativní evidenci v rámci firemní personální agendy a odměňování podřízených pracovníků.

Podílíte na řízení zákaznických vztahů, cenových nabídkách, objednávkách spotřebního hygienického a jiného materiálu a jeho bezproblémovou distribuci.

Odpovídáte za vedení operativní personální evidence, docházky a pracovní doby, zpracování podkladů mezd svého obslužného personálu, včetně vedení zaměstnaneckých výkazů.

Podílíte se na vytváření a prosazování firemní kultury, vnitrofiremní komunikaci a kooperaci s ostatními organizačními složkami firmy.

JSTE FIRST LINE HGS A LEADR SVÉHO TÝMU.

Dovednosti a znalosti:

  • Základní Legislativní znalosti v oboru pracovně právních vztahů a personalistiky
  • Počítačová gramotnost, počítačové dovednosti a schopnost samostatné práce v prostředí Microsoft na dobré uživatelské úrovni (Excel, Word, Teams atd.)
  • Velmi dobrý Time – management, leadership, organizační dovednosti a schopnost vést tým
  • Analytické myšlení, velmi dobrý Time management, organizační schopnosti a dovednosti, inovativní přístup, leader shift
  • Orientace v prostředí manažerského účetnictví, základní manažerské dovednosti
  • Odpovědnost, pečlivost, důslednost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, energie
  • Konstruktivní přístup k řešení problémů a efektivní komunikace, týmová spolupráce
  • Zkušenosti z oboru B2B služeb výhodou
  • Orientace na cíl a výsledek

Co očekáváme

Doporučené vzdělání a zkušenosti: 

  • Středoškolské vzdělání
  • Minimálně 5 let zkušeností z oboru Facility služeb nebo Cleaning servisu na manažerské provozní pozici
  • Znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni
  • ŘP sk. B

Co nabízíme

Mzdové podmínky a benefity:

  • Nástupní základní plat 30 000 + smluvní měsíční bonus na základě plnění KPIs
  • Podíl na hospodářských výsledcích společnosti
  • Sick days a Home Office
  • Zaměstnanecké půjčky
  • Pružná pracovní doba
  • Služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook a mobilní telefon
  • Dodatková dovolená
  • Věrnostní bonus
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • A celá řada dalších zaměstnaneckých benefitů

Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis v češtině na emailovou adresu nabor@hgs.cz ! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky.  Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!

Mám zájem

V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte níže uvedený formulář a případně přiložte životopis.

Soubory musí být menší než 2 MB.
Povolené typy souborů: jpg jpeg gif png pdf zip rar.

Proč pracovat v HGS

Naše služby jsou vyhledávány klienty jako Amazon, DHL, Toyota, nebo třeba Národní divadlo a my víme, že jejich spokojenost je přímo úměrná spokojenosti a odhodlání lidí, kteří pro nás pracují. Naše zaměstnance si pečlivě vybíráme a po celou dobu trvání spolupráce jim vytrvale vracíme důvěru, kterou nám dali tím, že s námi spojili svou budoucnost. Můžete očekávat lidskost a férové jednání, stejně tak jako pravidelnou odměnu a různé zaměstnanecké výhody.

Jaké výhody získávají naši zaměstnanci:

  • 5 placených dnů pro nemoc nad rámec standardní dovolené
  • Možnosti záloh ze mzdy pro případ řešení nenadálé osobní situace
  • Výhodné firemní půjčky a firemní slevy na služby a produkty
Proč HGS?

Vybrané pracovní nabídky

  • Pracovník (ce) strojního úklidu (Kladno) - HPP

    Pracovník (ce) strojního úklidu (Kladno) - HPP

  • Skladník(ce) řidič VZV (Jažlovice) - HPP

    Skladník(ce) řidič VZV (Jažlovice) - HPP

  • Ochodní zástupce (Kladno) - HPP

    Ochodní zástupce (Kladno) - HPP

  • Koordinátor(ka) agenturního zaměstnávání

    Koordinátor(ka) agenturního zaměstnávání

  • Provozní manažer/ka

    Provozní manažer/ka

  • Pracovník(ce) úklidu (Slaný) - HPP

    Pracovník(ce) úklidu (Slaný) - HPP

  • Pracovník(ce) úklidu (Říčany - Jažlovice) - DPP

    Pracovník(ce) úklidu (Říčany - Jažlovice) - DPP

  • Pracovník(ce) úklidu (Kladno) - DPP

    Pracovník(ce) úklidu (Kladno) - DPP

  • Pracovník(ce) úklidu (Syrovice) - DPP

    Pracovník(ce) úklidu (Syrovice) - DPP