Provozní manažer/ka - Praha

ID: 20240063
Okres: Hl. m. Praha
Město: Praha
Pracovní poměr: Plný úvazek
Datum aktualizace: 05. 06. 2024
Datum platnosti: 30. 06. 2024

Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.

Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit.  

Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti.  

Jaká práce Vás čeká

Kariéra provozního manažera, manažerky je pozice přesně pro Vás pokud:

  • máte řídící a motivační schopnosti
  • baví vás vést a rozvíjet ostatní
  • jste týmový/á hráč/ka

Jako provozní manažer/ka a člen provozního týmu společnosti zastřešujete veškeré její provozně – technologické aktivity přímo na zakázkách našich klientů, na kterých řídíte a vedete své obslužné týmy výkonných pracovníků, odpovídáte a implementujete personální a náborové strategie společnosti. Do Vaší odpovědnosti spadá správa zaměstnaneckých vztahů v rámci svěřených pracovních týmů, a jejich odborný růst.

Z pozice Provozního manažera/ky budete v rámci svého střediska přímo odpovědný/ná za provozní obslužnost přidělených zakázek, za jejich ekonomické výsledky, kvalitu a odbornou úroveň poskytované služby, dále za operativní evidenci v rámci firemní personální agendy a odměňování podřízených pracovníků.

Podílíte na řízení zákaznických vztahů, cenových nabídkách, objednávkách spotřebního hygienického a jiného materiálu a jeho bezproblémovou distribuci.

Odpovídáte za vedení operativní personální evidence, docházky a pracovní doby, zpracování podkladů mezd svého obslužného personálu, včetně vedení zaměstnaneckých výkazů.

Podílíte se na vytváření a prosazování firemní kultury, vnitrofiremní komunikaci a kooperaci s ostatními organizačními složkami firmy.

JSTE FIRST LINE HGS A LEADR SVÉHO TÝMU.

Dovednosti a znalosti:

  • Základní Legislativní znalosti v oboru pracovně právních vztahů a personalistiky
  • Počítačová gramotnost, počítačové dovednosti a schopnost samostatné práce v prostředí Microsoft na dobré uživatelské úrovni (Excel, Word, Teams atd.)
  • Velmi dobrý Time – management, leadership, organizační dovednosti a schopnost vést tým
  • Analytické myšlení, velmi dobrý Time management, organizační schopnosti a dovednosti, inovativní přístup, leader shift
  • Orientace v prostředí manažerského účetnictví, základní manažerské dovednosti
  • Odpovědnost, pečlivost, důslednost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, energie
  • Konstruktivní přístup k řešení problémů a efektivní komunikace, týmová spolupráce
  • Zkušenosti z oboru B2B služeb výhodou
  • Orientace na cíl a výsledek

Co očekáváme

Doporučené vzdělání a zkušenosti: 

  • Středoškolské vzdělání
  • Minimálně 5 let zkušeností z oboru Facility služeb nebo Cleaning servisu na manažerské provozní pozici
  • Znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni
  • ŘP sk. B

Co nabízíme

Mzdové podmínky a benefity:

  • Nástupní základní plat 30 000 + smluvní měsíční bonus na základě plnění KPIs
  • Podíl na hospodářských výsledcích společnosti
  • Sick days a Home Office
  • Zaměstnanecké půjčky
  • Pružná pracovní doba
  • Služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook a mobilní telefon
  • Dodatková dovolená
  • Věrnostní bonus
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • A celá řada dalších zaměstnaneckých benefitů

Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis v češtině na emailovou adresu nabor@hgs.cz ! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky.  Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!

Mám zájem

V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte níže uvedený formulář a případně přiložte životopis.

Soubory musí být menší než 2 MB.
Povolené typy souborů: jpg jpeg gif png pdf zip rar.

Proč pracovat v HGS

Naše služby jsou vyhledávány klienty jako Amazon, DHL, Toyota, nebo třeba Národní divadlo a my víme, že jejich spokojenost je přímo úměrná spokojenosti a odhodlání lidí, kteří pro nás pracují. Naše zaměstnance si pečlivě vybíráme a po celou dobu trvání spolupráce jim vytrvale vracíme důvěru, kterou nám dali tím, že s námi spojili svou budoucnost. Můžete očekávat lidskost a férové jednání, stejně tak jako pravidelnou odměnu a různé zaměstnanecké výhody.

Jaké výhody získávají naši zaměstnanci:

  • 5 placených dnů pro nemoc nad rámec standardní dovolené
  • Možnosti záloh ze mzdy pro případ řešení nenadálé osobní situace
  • Výhodné firemní půjčky a firemní slevy na služby a produkty
Proč HGS?

Vybrané pracovní nabídky

  • Skladník(ce) řidič VZV (Jažlovice) - HPP

    Skladník(ce) řidič VZV (Jažlovice) - HPP

  • Obchodní zástupce (Kladno) - HPP

    Obchodní zástupce (Kladno) - HPP

    Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.

    Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit.  

    Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti.  

  • Koordinátor(ka) agenturního zaměstnávání

    Koordinátor(ka) agenturního zaměstnávání

    S ohledem na charakter naší činnosti přijímáme specializované pracovníky úklidu, kteří pro nás budou velkým přínosem do našeho týmu a zastřeší nám tuto pozici.

  • Provozní manažer/ka

    Provozní manažer/ka

    S ohledem na charakter naší činnosti přijímáme specializované pracovníky úklidu, kteří pro nás budou velkým přínosem do našeho týmu a zastřeší nám tuto pozici.

  • Pracovník(ce) úklidu (Říčany - Jažlovice) - DPP

    Pracovník(ce) úklidu (Říčany - Jažlovice) - DPP

    Úklidové práce v administrativních prostor a výrobní haly za pomoci profesionální chemie dle hygienického standardu a stanoveného harmonogramu prací. 

  • Pracovník(ce) úklidu (Nepomuk) - DPP

    Pracovník(ce) úklidu (Nepomuk) - DPP

    HGS, a.s. zajišťuje komplexní provozní a technickou správu budov po celé ČR. Aktuálně spravujeme 370 objektů.  V současné době patříme mezi dynamicky se rozvíjející společnosti na českém trhu.

    Našim zákazníkům poskytujeme úklidový a hygienický servis, pronájem hygienických dávkovacích systémů, technologické čištění, čistění technologií puraqleenem, energetický management budov, ostrahu objektů, letní a zimní údržbu areálů, odpadové hospodářství vč. komunálních služeb, logistické  a outsourcingové služby, deratizaci a dezinfekci objektů a v neposlední řadě i služby temporary help.

  • Pracovník(ce) úklidu - Roztoky u Prahy

    Pracovník(ce) úklidu - Roztoky u Prahy

  • Univerzální pracovník(ce) úklidu s řidičským průkazem

    Univerzální pracovník(ce) úklidu s řidičským průkazem

  • Manipulat/ka - DPČ

    Manipulat/ka - DPČ

  • Pracovník/ce úklidu- Kladno

    Pracovník/ce úklidu- Kladno